Fullt upp.....

Idag har det gått i ett.....

Först har jag jobbat hela dagen.
Och idag på jobbet hade vi påhälsning av en mus.
YÄÄÄKKK... jag HATAR... och då menar jag VERKLIGEN
HATAR alla dessa möss, råttor, gnagare och allt vad dom heter.
Chefen skulle in i ett litet låst förråd och ta fram en godispåse ( sån som
vi fick till jul ) och när han skulle lyfta på den, hoppade en mus fram.
Gissa om chefen blev rädd?
Den hade även mumsat i sig av chokladen som fanns i påsen.
Fyyyy sjutton vad äckligt!!!
Gissa om jag gick och sneglade överallt efter golven...och var rädd
för att se en råttjävel???
Nu kommer jag att ha en sån där "råttnojja" i några dagar/veckor... då
jag är rädd för att råka på en råtta...... fan, att dom ska in
överallt. Dom ska hålla sig ute och långt ifrån mig.

Efter jobbet åkte jag raka vägen till fotvård.
Åh, det är ju så skönt.... och jag slumrade väl till där.

Jag hann hem en snabbis.... ca ½-timme..... innan det var dags att
gå iväg till nästa ställe.... nämligen Bingo.
Jag, Katja och Anette var till Folkan på Bingo.
Anette hade gjort räksmörgåsar till oss och Katja hade med
sig kaffe som vi fikade på under pausen.
Det var jättegott!
Tyvärr vann ingen av oss... även om det var nära många gånger.

Kom hem vid 21.30-tiden..... och jag är jättetrött.... och ska
gå och lägga mig snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0