Ingen vävning idag heller.....

Inne på min tredje vecka som heltidare och jag är
inte van ännu. Är sååå trött när jag kommer hem... och
oftast har jag även huvudvärk.

Idag kom Johanna till jobbet efter att hon slutat skolan.
När jag sen slutade jobbet, åkte vi till Willys och handlade.
Sen hem och börja med kvällsmaten.
Idag fick det bli kokt potatis med benfri fläskkotlett i gräddsås.

Hasse jobbar eftermiddag, så han kommer hem vid 22.00-tiden.
Ovant att han jobbar så sent. Man är ju van att han brukar komma
hem vid 20.00-tiden.

Ikväll var det vävning, men jag hoppade över det.
Är så trött och sen har jag värkande axlar.... som ju inte blir
bättre av att slå med bommen på vävstolen.... tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0