Inte riktigt enligt planerna......

Jag och Hasse var iväg till Björn och Teresa.
Vi satt i deras mysiga och ljusa vardagsrum, med många
levande ljus tända, och drack kaffe och pratade om det mesta.

Tomtarna har inte kommit ner i kartongerna än... men dom är
då en bit på väg. Kidsen har plockat bort tomtarna och lagt allt på
vardagsrumsbordet, så att jag sen bara kan packa ner dom.

Brrr... vi har det kallt i Smébacken idag.
Men det hindrar inte Mattias och hans kompis Andreas.
Just nu är dom ute och leker i en snöhög!!!

Den tänka visiten till busungarna blev det inget av idag.
Få se om jag hinner imorgon??



Kommentarer
Postat av: Teresa

Åååå så fint du skriver.... men vi gillar ju samma stil :o) Och jag har elsdat upp en massa ljus i år redan....ännu mer idag ..Bbrbbrrr



Vad har ni för er då? Inte ett ord på bloggen!!!

Har ni frysit fast eller har nåt hänt ???

2010-01-06 @ 19:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0