Nya arbetstider....

Nytt år = Nya arbetstider.

För min del innebär det att jag kommer att gå upp till heltid, igen.
Fast idag och imorgon har jag semester, så på torsdag blir
min första hela arbetsdag.

Hasse har också fått nytt schema. Han har gått från 4-skift till 3-skift.
Sen är arbetstiderna annorlunda. Som idag när han jobbar
förmiddag så började han kl. 06.00 istället för kl.04.00 och
sen slutar han ju kl. 14.00 istället för kl. 12.00.
Så man kan säga att hans arbetstider är förskjuten med 2 timmar.

Idag kommer Mattias hem från Falun.
Vi tankade hans kontantkort i fredags så att han kunde ringa
hem när han ville.
Jo, då... ungen sa att han skulle ringa och tala om hur det gick
på matcherna.... ringa och säga godnatt... osv.
Han har inte ringt en enda gång!!!
Han har inte ens haft mobilen på!!!
Så när Hasse har varit upp till Falun så har han bett Mattias att ringa upp mig.
Och då hade ungen knappt tid att prata med mig... hahhahha.
Så det är ju ett gott tecken på att han har haft det roligt och
inte längtat hem. Det är ju bra!!!

Jag vet själv när jag har varit på läger med Finska föreningen, hur
kul man tyckte att det var och att en helg gick så snabbt.
Vi brukade vara på både vinter- och sommarläger.
Jag har många roliga minnen från dom där lägren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0