Vita björkar......

Idag hade vi det väldigt lugnt på jobbet... inte så
mycket att göra.

På lunchen skjutsade jag hem Johanna. Hon skulle på ett
möte och skulle inte hinna till den om hon skulle ta nästa
buss som gick.

Så när jag var hem tog jag med mig kameran.
För på jobbet hade vi två björkar som var så fina och vita...
och på dom ville jag ha ett kort. Sen ser man nätstaketet
bakom björkarna som var full med snö, så det såg ut
som en vit mur istället.....

















Idag skulle Johanna stå för middagen. Hon var och handlade det hon behövde och
sen gjorde hon maten. Men jag fick inte komma hem på en gång från jobbet, för
hon ville ha maten färdig tills jag kom hem... så att det skulle bli en överraskning.

Så efter jobbet åkte jag och hälsade på busungarna, en snabbis.

Sen när jag kom hem, så luktade det jättegott av maten.
Johanna hade gjort pasta och en superdupergod köttfärssås... med
lök, paprika, vitlök, grädde, krossade tomater och lite annat också.
Den var så god, så jag tror inte att jag har någonsin ätit en så
god köttfärssås. Den var perfekt i mitt tycke och smak.
Så den såsen får hon göra fler gånger... helt klart!



Trackback
RSS 2.0