ZZzzzzzzzz.......

Jag är helt slut!!!!!

Fastän jag gick och la mig tidigt ( för att vara mig ) igår, så
var jag supertrött imorse... helt matt.

På jobbet höll jag på att somna...

När jag kom hem från jobbet somnade jag på soffan, sittande.
Sov i någon timme. Och när jag vaknade till... fortfarande
väldigt trött... så trodde jag att det var morgon och att jag
skulle till jobbet. Jag orkade inte ens öppna ögonen... och jag
tänkte att hur ska jag orka resa på mig... och än mindre
åka till jobbet. Mattias hade frågat mig ( kommer ej ihåg det själv )
om han fick ringa en kompis. Då hade jag svarat honom att det
går ju inte... för han skulle ju till skolan.

Det tog ett bra tag innan jag fattade att det fortfarande var
onsdag och kväll...

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig för natta.

God Natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0