2012........

Det blev inget bad för Johanna och dom.
Det blev ändrade planer.

Jag, Johanna, Teresa och Caroline bestämde oss för att
ha en filmkväll istället.

Tjejerna var iväg och hyrde en film.





Det blev den här filmen. 2012!

Jag blev lite besviken när jag såg vad dom hade hyrt för film.
För jag har fått för mig att den nog är en dålig film ...och att den skulle vara en sån där jobbig
och dålig "katastrof-film"....så jag har dömt ut filmen i förväg.... och trots att jag inte
egentligen vet nå vad den handlar om...annat än jordens undergång.....

Men nu när jag har sett den, så kan jag bara tala om att den är jättebra!!!
Man var inne i filmen helt... i alla fall jag.

Så hade inte tjejerna hyrt filmen ikväll, så har jag nog antagligen aldrig fått se den.
För det har inte varit någon film som har lockat mig... och då har jag ju
självklart aldrig hyrt den själv. Och då har jag ju gått miste om en BRA film ju....

Så har ni inte sett filmen ännu, så se till att göra det... den var bra...tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0