Drömmer i vaket tillstånd.....

Klockan är 01.05 och det är fortfarande så jävla varmt!!!

Jag är trötter, men jag vet att det kommer att bli svårt
att sova inatt.... suck.

Här vi datorn har jag balkongdörren vidöppen.... och det
fläktar ingenting ju.... känns ju knappt att man har den öppen ju.....

Var även nyss ut på balkongen och rökte.... och man känner
knappt någon skillnad på temperaturen inne och ute..... nja, kanske
att det är några grader mindre ute..... men inte är det mycket som
skiljer... känns det som i alla fall.

Nä, det är nog dags att börja gambla och köpa lotter och spela
på allt man kan tänkas spela på, så att man kanske vinner
en större summa pengar..... så man kan köpa sig en stooooor
klimatanläggning som kyler ner hela huset på ett nafs.
Och när jag ändå är igång med drömmeriet, så vill jag ha en
stooooor swimmingpool ute på gården.... som man kan använda
året om.... och som det går att reglera vattentemperaturen på, i ett nafs.
Äsch, va fan.... när jag ändå håller på och drömmer, så vill jag ha
en ismaskin som alltid har massor med istärning till hands..... jag vill
ha nya sköna möbler till altanen där det även ska finnas AC och någon
sorts värmeanläggning ( till sena höstkvällar och tidiga vårkvällar ).
Ja, men visst!.... självklart vill jag ha en eget privatplan som alltid är
redo för att ta mig dit jag vill.... typ som idag.... då skulle jag ha
kunnat flyga till Island eller Grönland en vända... för att svalka ner mig.
På vintrarna skulle jag flyga till varmare länder...
ja, ibland.... helst när det är grått och plaskigt här hemma.... men
det får INTE vara för varmt där.....

Oj, nu känner jag att det bär iväg ordentligt med mina drömmar,
önsketänkandet och fantasier.....

Det är nog dags för mig att försöka sova.... och komma
tillbaka till verkligheten... hahhhaaaa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0