Finnbo Däck & El......

Det var inga större fel på båten.... det var "bara" batteriet
som hade blivit tomt på ström.

Så nu håller vi på att ladda batteriet och varmkör båten.... för
att kolla att allt annat är okej.... eller något sånt i alla fall.

Här på byn har vi ju ett företag som heter Finnbo Däck och Maskin.
Men har man "förmånen", som vi då, och känner ägaren, så blir
Finnbo Däck och Maskin snabbt till Finnbo Däck och _ _ _ _ _ _

Som idag till exempel.... istället för Finnbo Däck och Maskin, så
blev det Finnbo Däck och El.... eftersom vi fick låna någon
grej till laddningen av båtbatteriet......

Här om dagen hette företaget Finnbo Däck och Trädgård.... våran
gräsklippare hade gått sönder...

Ja, det företaget har många namn efter och:et.... på skoj då.


Marko, är jag inte snäll nu när jag gör gratis reklam åt dig?....hihihiiii




Kommentarer
Postat av: Direktören

Jätte snällt Jaana , jag har ju själv försökt att göra lite marknadsföring här på din blogg,,,,men men,,, då hötta du med fingret och sa att det får man inte göra... ler.. Men positivt att du insett att Finnbo däck & _ är ett företag med ett brett sortiment. Nu är det ju bara att vänta tills du inser allvaret med president posten i värsta klubben. asg .

2010-07-03 @ 21:27:26
Postat av: Jaana

Direktören: Hahahhaaaa... jo, men så är det ju... att allt går bra när det väl passar mig ;-)



Du lär nog få vääääänta och väääääänta på att JAG ska ta din president post på allvar.... i "Evil nörds" HAAHAAHAHAAHOHOOHHHAAAHHOOOOHOHOHOHOAHAHAHA..



Kram!

2010-07-03 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0