"Fredagsmys" på jobbet.......

Pust, stånk och stön.... VAD HETT DET ÄR!!!!!

Idag tänkte jag först sluta lite tidigare från jobbet, typ
vid lunchtid... för jag tänkte att det kommer att bli så ooooolidligt
hett inne i kontoret. Men hur som haver, så blev jag kvar till klockan 15.00.

Idag hade "vårat gäng" lite "fredagsmys" på jobbet.
Till lunch blev det pizza och sallad.
Till eftermiddagsfikat blev det en hemgjord jordgubbstårta.
Mmmm... vad gott det var... helst de färska jordgubbarna.

När jag kom hem från jobbet, hade Hasse hämtat hem båten.
Han ska fixa lite med den och sen kanske, kanske båten hamnar
i plurret.... tills imorgon......ÄNTLIGEN!!!!

Teresa har varit förbi här på kaffe. Trevligt!

På eftermiddagen var Mattias iväg med brorsans familj till Ludvika.
Där blev det karusellåkning.... lotter och bollkastning.... sockervadd
och till slut Mc Donalds. Både Marko och Mattias vann vinster i bollkastningen.
Mattias hade haft det roligt med kusinerna sina
och var så nöjd så över att han hade fått följa med dom dit.

Johanna kom hem inatt... strax före kl. 04.00 från Peace and Love.
Sen har väl hon i princip sovit hela dagen. Och när hon klev upp
någon gång på eftermiddagen, så var det bara att fixa iordning sig
till kvällens Peace and Love.
Tjejerna skulle till Borlänge till kl. 17.00 då Johannas idoler
Billy Talent skulle uppträda.
Hasse ställde upp och skjutsade tjejerna till Borlänge.
Sen inatt skulle dom få åka hem med Björn och Jennifer... perfekt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0