Gnäll om värmen igen......

Ännu en jobbig och varm natt bakom mig.....
Det blir inte många timmars sömn per natt.... ja, det har jag inte
haft på länge nu....typ sen värmen kom.

Här har man semester, men så är man så trött så man
orkar ta mig fan inte göra något.... man har fullt upp med
att orka med sig själv och överleva dagen.

Jag/vi skulle behöva städa här inne, men vem fan orkar
det... man svettas och är kokvarm bara av att sitta.
Sen finns det ju många projekt som väntar på ens tid.... men
som det är nu, så får det vänta.

Planer för idag har vi inte heller.... vi tar dagen lite som den kommer.

Det enda jag har planerat, är att jag ska ner snart och kocka
ihop något ätbart åt oss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0