Gött med riktiga vänner.......

Hasse jobbar eftermiddag idag, så han stack till
jobbet före klockan 13.00 och han kommer hem igen kl. 22.00.

Eftersom det är så varmt och kvavt ute och inne, så hade jag inga
som helst planer för idag....jo, att överleva.

På dan kom Teresa förbi här.
Hon hade fått ändrade planer för idag och hade en MASSA energi
till övers.... eftersom hon hade laddat för något som ej blev av.
Så hon ville... hör och häpna!.... klippa gräset åt oss och sen
rensa häcken från vita stora blommor, ogräs.

Öööh, gissa om jag blev paff!!!
Men ack så glad!!!!

Ja, ja... inte hindrar jag någon i första taget från att göra
trädgårdsjobb här hemma och helst i denna hettan.

Sagt och gjort!!!
Teresa klippte gräset, nästan allt och sen rensade hon häcken.
Och av någon konstig anlednng, så fick även jag liiiiite energi.... hmmm,
måste ha läckt ifrån Teresas enorma energikälla.... så medans
hon var ute och donade, så donade jag lite här inne.... men inte nå överdrivet...
såååå mycket energi fick jag inte.... hahhahaaaa.

Nä, det är helt enkelt för varmt för mig och min kropp att göra något
kroppsligt i denna värmen.... jag blir bara att må ännu sämre än vad
jag redan gör.....

Som tack för hjälpen jag/vi fick av Teresa, så ska jag bjuda
henna på middag.


Men, hur som helst, så är det
JÄTTEGÖTT ATT HA RIKTIGA VÄNNER!!!!





Kommentarer
Postat av: T...

.....hm... :o)

THAT´S WHAT FRIENDS ARE FOR



När människor man tycker om har MYCKET omrking sej, MYCKET att göra och en annan har....inte mycket... då är det bara att dra på sej handskarna och ta i. Så är det..... Men "ville klippa gräs och...." nja... hade nog hellre gjort andra saker.

hahahha

DU e ju kul du !

Överskottsenergi..jojo....

Men det där lilla extra du tog ...eller om det var biltvätten..eller vad det nu var som blev för mycket resulterade i en timmes soffliggande!

Tack för middan!



KRAMKRAM

2010-07-04 @ 21:12:59
Postat av: Jaana

T: Oj, hoppas du mår bättre nu då.



Jag lovar att jag ALDRIG mer ska ta av din energi...hahhhaaaa.



Kram!

2010-07-04 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0