I´m a zombie.......

Lite gnäll igen......

Natten som har varit, har varit HEMSK!!!!!!!
Jag har inte sovit många timmar....
Vid fyra-tiden, på morgonen, var jag så kokhet så jag
gick ner till vardagsrummet för att kolla om det var
svalt där.... men nej. Kollade på termometern och den
visade 28 grader varmt inne och ute var det 18 grader.
Så jag kan tänka mig att här uppe på var det 38 grader varmt.

Hur som helst, så fortsatte jag min nattliga vandring efter
svalka..... och hamnade nere hos Johanna.
Där var det svalt. Väckte Johanna och bad henne maka åt sig, så
jag fick lägga mig brevid henne.
Men det gick inte det heller, för efter 10 minuter blev det för varmt...
eftersom vi låg i samma säng och dela med oss av våran kroppsvärme till varandra.

Ja, vad göra? Jag gick upp till sovrummet igen, men före det öppnade
jag balkongdörren (gillar inte att ha den öppen på nätterna, men nu sket jag i det)
och sen öppnade jag vårat fönster på vid gavel.
Sen var det bara att gilla läget och lägga sig.... trots att det inte blev något
svalare av att jag öppnade.

Sömnen blev hackad och malen.... vaknade stup i kvarten av att det
var så jävla varmt.... men jag var ju så jävla trött också, så jag
försökte fortsätta att sova... och så där höll jag på tills klockan 12.00.

Så idag känner jag mig som en Zombie....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0