Jag bara njuter......

Idag, just nu, är Mattias bjuden till sin kompis Markus på
poolparty. Men med tanke på vädret, så vet jag inte om dom
ska bada i poolen. Mattias tog med sig sina badkläder ändå.....

Idag har det ju kunnat vara lite bättre väder, med tanke på
Markus poolparty. Men annars så njuuuuuuter jag av att det äntligen
är svalt här inne och svalt där ute. Skööööönt!!!!

Johanna och Hasse mumlar och gnäller lite på att dom fryser, men
jag bara njuter av att INTE behöva vara kokhet, svettig och må dåligt.
Jag fryser då inte... än i alla fall.

Jag bara NJUTER!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Karina

Ja, jag har frysit de sista kvällarna när jag har gått och lagt mig.



Det är UNDERBART!!!

2010-07-25 @ 22:51:55
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Ja, visst är det!!!

Det är ju fan så mycket lättare att fixa problemet med att frysa den här årstiden, än vad det är att slippa värmeslag.



Kram!

2010-07-25 @ 22:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0