Jag vill sooooova......

Igår kväll trodde jag väl ändå att jag skulle få sova bättre....
dels för att jag hade varit och tagit mig ett svalkande dopp på kvällen....
och sen för att när man hade fönster och dörrar öppet så
kände man ju hur det kom in svalare luft.

Men, men.... inget av det där hjälpte.
Det var ändå så jävla varmt inne i vårat sovrum!!!!
Åh, jag blir galen snart ju.... dels för att man aldrig får sova
ordentligt och sen för att det är nästan en panikkänsla när man
känner denna jävla hettan och man svettas som läckande brandpost.

Så i morse när väckarklockan ringde, så var jag sååå jävla trött.
Jag fick knappt upp ögonen. Jag kände i hela mig att jag ville
bara få sova. Men jag åkte till jobbet och sa på en gång till en chef
att jag blir nog inte kvar hela dagen.... och så blev det.
Jag åkte hem till lunch.

När jag kom hem åt jag och sen satt jag mig i soffan och kollade
på tv:n och väntade bara på att få somna.
Och det gjorde jag, meeeeen, jag vaknade av att jag var så varm och svettig.
Så jag sov ingen länge.

Här på eftermiddagen fick vi hem ett helt lass med timmer.... något på 11 ton.
Så nu vet vi då vad vi har att göra...... suck.




Kommentarer
Postat av: Karina

Ja fy om man inte får sova! Man blir så trött och grinig, även om man vanligtvis är stresstålig så blir man helt väck om man inte får någon bra sömn.



Finns det inte ganska billiga AC-anläggningar som man kan ha i ett rum? Tror man kan få en för ca 2000:-, värt att spara ihop till det för en god nattsömn! Skulle vilja ha en sån!



Om man har luftvärmepump tror jag det finns någe sätt att kyla luften med dem, men jag vet inte hur det fungerar.



Annars får du väl bädda i frysboxen? :-)

2010-07-06 @ 21:19:58
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Hahhahhaaa.... jag har ingen frysbox, bara ett frysskåp... så då lär det bli att man få stå och sova i den....



Kram!



2010-07-06 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0