Kvällsdopp.......

Jag, Johanna, Teresa och Caroline var iväg tidigare ikväll
till Storsand och tog oss ett kvällsdopp.

Det var jätteskönt i vattnet... och vi var alldeles ensamma där.

Jag och Teresa fick ett hysteriskt skrattanfall idag med.
Hmmmm.... undra om det är något konstigt med vattnet???

I vattnet var det skönt, men sen när det var dags att kliva upp,
blev det kallt.... för det blåste på skapligt och vindarna var ju svala.

Så kan ni tänka er.... att jag frös!!!!... första gången på flera, flera
veckor ju.... åh, vad skönt det var att få känna det för omväxlings skull.
De senaste veckorna har man ju bara svettats och varit alldeles
kokhet i kroppen.....

Efter badet åkte vi hit och drack kaffe ute på altanen.
Där var det också svalt och skönt... och faktiskt så känns luften
här inne mycket behagligare nu.... än vad det har gjort det senaste veckorna.
Vi har haft öppet, nästan överallt, hela dagen.
Så förhoppningsvis blir denna natt svalare, så man kanske får sova skönt.
Hoppas, hoppas, hoppas......




Kommentarer
Postat av: T...

Ja du...det är nåt med det där vattnet ;o)

Eller sällskapet.



Jag borde nog ligga i där ett par dar.....livet vore kanske liiite enklare då.



Tack för att du finns .

kram

2010-07-19 @ 09:31:04
Postat av: Jaana

T: Ja, tänk om det var så enkelt, att man låg ett tag där i vattnet och guppade.... och vips.. så hade man mindre bekymmer/problem och allt kändes mycket bättre....



Kram!

2010-07-19 @ 14:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0