Mätta och trötta.....

Hasse har blivit "kär" i timmerhögen, för han har hållt
på med den hela dagen.... till och från....hahhahhaaa.

Själv har jag umgåtts med Teresa.
Hon kom hit strax före lunch.

Idag blev det grillad kött, potatisgratäng och sallad.
Mmm... gott. Eftersom Teresa var här så bjöd vi henne på mat.

Efter maten gick vi ut här på framsidan och satte oss och tjolade.
Efter ett tag blev vi alla trötta.... all våran energi gick väl åt
att smälta den goda maten.
Tjolandet blev tunnare och tunnare.... ju längre matsmältnings-
processen pågick. För att väcka liv i oss själva, så gick
Hasse tillbaka till "sin vedhörna", Teresa åkte hem och jag
gick upp hit och satte mig vid datorn.... och nu bloggar jag.

Teresa ringde nyss och frågade om någon av oss ville med och bada.
Men jag är så jävla trött, så jag orkar helt enkelt inte... vill bara ta det lugnt.
Johanna däremot ville bli med och bada.

Tidigare idag hade Mattias två stycken kompisar här, men för
ett tag sen drog dom alla iväg hem till någon av de andra.

Själv funderar jag på om jag ska orka ta mig ner till busungarna
och hälsa på dom en stund....




Kommentarer
Postat av: Karina

Inte kan jag väl tro att du har blivit "brädad" av en timmerhög... :-) :-)



OK OK, dåligt skämt!



Har klippt gräset, diket bara och sen den lilla gräsmattan. Het sol och insekter som kryper överallt på en. Så j-a irriterande!



Vi var ute igår kväll när syndafloden sköljde ner över oss. Det var så skön luft ute att jag övervägde att ställa mig ute i regnet när vi kom hem.

2010-07-16 @ 19:49:11
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Ja, tanken fanns även hos mig... att gå ut i ösregnet och svalka ner sig....

2010-07-17 @ 10:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0