Närgångna och/eller attackerande djur.......

Dom som känner mig, vet att jag inte riktigt "gillar" djur..... bl a för
att jag inte litar på dom.... så som dessa människor verkar ha gjort... men
som dom INTE skulle ha gjort....

Jag vill även varna känsliga personer.... vissa bilder kan var lite
"för mycket".... dom bilder som jag personligen tycker är hemska, har jag
längst ner i detta inlägg....






Katter kan vara lite lömska.... helt plötsligt så kan dom bli förbytta och attackera en......




Dom säger ju att en känguru boxas hårt.... så denna damen blev nog rejält
mörbultad efter denna attack......




Rensa ogräs i trädgården kan ibland vara riskfyllt.... i alla fall om man får
påhälsning av en sinnig fasan fågel.....




Tur att man inte har någon längtan för att campa ute i det fria.....




Svanar är fina fåglar, men dom är ilskna av sig. Kommer man för nära, så kan
man räkna med att bli attackerad av dom.....




Att renar kan få för sig att ge sig på en människa, det vet jag.
Jag och en kompis blev en gång i tiden jagade av en ren.... fyyy fan vad
vi sprang... och va rädda vi var.....




Huvva.... även om jag vore i den där bilen, så skulle jag vara skiträdd!!!




Fy faaa-an vilken chock man skulle få om man hade en sån här utanför dörren
när man skulle till jobbet......




Ööööh, jag ska ALDRIG fotograferas med en kamel eller dromedar......




Ettriga och dryga måsar... finns det gott om.....




Tänk att bli pickad av denna fågeln... eller sparkad.... autschi....




En kramsugen pandabjörn är nog inget att leka med......




Även de söta råddjuren kan bli farliga......




Jag är ju hundrädd.... och det är exakt det här jag är rädd för, att hundarna ska
få för sig att attackera en annan.... och bitas.....




Även den tamaste apan är vild i grund och botten.....




Fy fan, vilken mardröms situation!!!! Jag har nog redan svimmat vid den första
bilden i detta collage. Mannen på bilderna klarade sig.




Inte nog med att duvor har en tendens att vara väldigt närgångna.... men att
bli nerskiten av en... det är illa.....




Stanna aldrig vid en babianflock....det slutar aldrig bra!




Vilken mardröm!!! Men hur kan människan ha nerverna på plats, när den
lyckas ta fram kameran och ta ett kort.... samtidigt som hans
liv står på spel??????




Ännu en mardröms situation!!! Hur det gick för denna man, har jag ingen aning om....




Herregud!!! Att bli attackerad av en flodhäst, måste ju vara detsamma som att
bli överkörd av en ångvält???




Ja, kanadagäss litar jag inte ett dugg på..... dom är stöddiga av sig....




Ja, såg jag en rovfågel, så skulle jag skynda mig ifrån den....för dom kan nog
både hacka och riva sönder en......rejält......




Fy fan, ingen av dessa var nog beredda på att alligatorn/krokodilen skulle
attackera dom.... ja, om dom ens visste att den kunde hoppa upp så här
från vattnet?? Det visste inte jag..... tror jag......




Mot en elefant har man ingen chans... även om man sitter i en bil.
Det finns inte så mycket man kan göra åt en ilsken elefant.... annat än att be
till Gud och hoppas på att bli bönhörd......




Här är det människorna som självmant har gått in på isbjörnarnas revir.
Överst: Det verkar vara en skötare som har blivit attackerad av en isbjörnsunge.
Nederst: Denna "galna" kvinna hoppade självmant ner i vattnet och fick för sig att
hon skulle simma till isbjörnen. Man lyckades få upp henne i tid, så hon klarade sig.




Hoppas att det inte var en giftorm i alla fall.......





Okej, här kommer det igen en VARNING för starka bilder!!!!
Är du känslig av dig, så kanske du inte ska titta på dessa bilder som kommer
här nedan för........... nu har jag i alla fall varnat två gånger för starka bilder....


l
V


l
V


l
V


l
V


l
V


l
V


l
V




Ja, vad gör man om man ser något sånt här hända???
INGENTING, kan man ju göra.... jo, ta kort då.....
Hur det gick för denna mannen, kommer jag inte ihåg ( eftersom
det är ett bra tag sen som jag laddade ner dessa bilder ).




Fy fan vad äckligt!!!! och hemskt!!!!!!




Som ni ser på bilden så gick den här mannen alldeles för nära tigerburen.
Han blev attackerad av tigern och han dog.
Trackback
RSS 2.0