Sista avsnittet.......

Mattias blev kvar hos Markus. Han ska även sova över där.
Han var väl hem en vända och hämtade lite övernattningssaker.

Idag har Hasse bytt de bakre stötdämparna på bilen. Skönt!
Det har varit så obehagligt att köra på guppiga vägar.... ja, det
har dels varit skumpigt och stumt att åka och sen har det låtit
så jävla illa när man har åkt över ett större gupp.
Men nu slipper man det!

Snart ska jag och Hasse kolla på den nyaste Beck-filmen.
Få se om Johanna är intresserad av att titta på den?

Ikväll var det även det allra sista avsnittet av "Ugly Betty"....snyft.
Både jag och Johanna har följt den slaviskt och tyckt att det
ha varit en bra serie. Men tydligen gjorde dom inte det i USA.
För det är pga dåliga tittarsiffror i USA som serien läggs ner. Suck!

Så nu är det bara en endaste serie som jag följer slaviskt:
Desperate Housewives. Fast just nu är det ju uppehåll.
Den börjar väl någon gång i höst igen.

Hoppas jag!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0