Små "tokfior".........

Idag på förmiddagen var Hasse iväg på sin farfars begravning.
Jag valde att inte följa med, eftersom vi inte har umgåtts med Hasses
farföräldrar.... även om jag känner igen dom.

Jag och kidsen var hemma på förmiddagen.
När jag vaknade till, så gick jag ner och slötittade på tv:n.

Mattias sov tills han blev väckt av att en kompis kom, vid ca 11-tiden.
Johanna vakande någon timme senare.

På eftermiddagen var jag, Hasse och Johanna hem till brorsan med familj.
Mattias som hade kompisar hemma, valde att vara med dom.

Vi fikade och tjolade och blev underhållna av Nellie och Molly....i vanlig ordning.
Men idag var dom nog mer vilda än tama...hahhaaha.
Vette sjutton vad dom hade blivit matade med?....hahhahhaaa.
Men roligt fick man ha åt dom små... "tokfiorna".

Resten av dagen har vi tillbringat här hemma, även om vi var sugna
på att hitta på något att göra. Men vi kom inte på något.....

Få se om vi lyckas bättre imorgon???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0