STOR hund!!!!!..........

Suck!!!

Har man inte bara sig själv att tänka på, utan man måste ta hänsyn
till en massa annat runt omkring en.... och om man är begåvad med barn....
ja, då brukar en annans planer krocka med deras....suck.
Och vems planer blir ändrade då????
Jooo, MINA!!! Suck!!!

Ja, som ni förstår så blev det ändrade planer idag.
Ingen båttur för mig och Hasse... och inget annat heller.

Johanna skulle iväg så sent till Seppo + att hon ska hämtas hem
ikväll.... Mattias ville ej till pappa sin idag....för han ville leka med
Markus och sen hade han fotbollsträning.

Men Teresa kom förbi här på kvällningen.
Vi var ner till hamnen och käkade varsin glass.
Jag tog en bägare med två kulor.
Har dom haft pecannötglass, så har det blivit sånna kulor.
Men nu hade dom inte det, så jag var "tvungen" att välja något
av det dom hade. Så då blev det två olika sorter, som jag inte har
smakat på förut. Den ena var någon sorts kolaglass med kolasås i och
den andra var någon nougatglass med champagne tryffelbitar i.
Och dom var faktiskt goda, så tur att pecannöten var slut så att jag
blev "tvungen" att ta något annat.

När vi käkat färdigt glassarna, åkte vi hem till Kicki på kaffe.
Deras STORA hund fick vara inne, medans vi satt ute.
Fy sjutton, vilken bjässe!!!!
Jag blev livrädd när jag såg den.
Jag trodde att jag skulle svimma!!!!

Men medans vi var där, så såg man ju att den nog inte
är lika farlig som den ser ut att vara (enligt hundrädda mig), och sen
hade Kicki och hennes man pli på hunden.... och det kändes
skönt för en annan.... även om jag hade liiiite problem med
att vara helt avslappnad.





Kommentarer
Postat av: Kicki

Såå stor är han väl inte..... Enligt mig då som ser honom dagligen ;-) Han är jätte snäll, han tror nog själv att han är en blandning mellan Ferdinand (tjuren) och Scooby Doo ;-) En riktig livsnjutare och är en riktig knähund med sina 84 kilo!!

Trevlig att du/ni kom förbi på en kaffe.



//Kicki

2010-07-30 @ 11:18:29
URL: http://www.kenzothebigbozz.dinstudio.se
Postat av: Jaana

Kicki: Hahhahaa... ja, då är det nog bara du (några till då) som kan se en Ferdinand och Scooby Doo i eran hund. För mig är han ett "monster"...hahahhaaa.



Ja, det var trevligt med kaffe hemma hos dig!



Kram!

2010-07-30 @ 13:35:06
Postat av: kicki

Du får lära känna honom så märker du att han är jätte snäll och hur charmig som helst..... han kan lära dig att komma över hundskräcken ;-)

2010-07-31 @ 20:52:01
Postat av: Jaana

Kicki: Hmmmmmm..... jag måste nog först komma över skräcken att behöva träffa din hund, på nära håll...hahhahaha



Kram!

2010-08-01 @ 17:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0