Våffelfrukost.....

Åh, vad jag njuter nu när det blåser in svalare luft!!
Jag sitter här vid datorn med öppen balkongdörr.

Inatt var det så jävla varmt och kvavt här inne... och inte
vågade man ha fönstren öppna, ifall det skulle regna mer.
Så nattsömnen blev dålig... igen.

Men som sagt, nu verkar det vara mycket svalare ute
och det blåser.... det gillar jag!

Idag blev det våfflor till frukost.
Hasse och Mattias hade kommit överens om det igår.
Men när Hasse försökte väcka Mattis, för att dom skulle
grädda våfflorna, så misslyckades han med det.
Mattias svarade att han skulle komma, men det var det enda.
Han ligger fortfarande och sussar....  och Johanna med.
Så Hasse fixade till våfflorna själv och sen åt han och jag.

Mmmm...det var gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0