Beställt en kryssning.......

När vi kom hem från skolavslutningen gick Hasse och
la sig på soffan, för att sova. Han var trött..... han jobbade ju
till klockan fyra i morse och sen upp till avslutningen... så det
blev inte mycket sömn där.

Efter ett tag gick jag också till sofforna och satt mig för att
slötitta på tv:n.... men det slutade med att jag också somnade.

Senare på eftermiddagen drog jag och Hasse iväg till Ludvika.
Dels skulle jag till KappAhl och  lämna tillbaka de för små shortsen och
sen en tröja som jag själv inte ville ha.
Sen var vi in på resebyrån och beställde en kryssning för hela familjen.
Det blir en kryssning till Helsingfors på midsommarhelgen..... om två veckor.
Hoppas, hoppas att vädret är bra då... så man kan sitta ute på däck
och njuta av solen och havet.
Hur som haver så ska det bli kul att åka iväg med kidsen.
Vi har åkt många båtar med barnen ( Gotland och Danmark ) men vi har
aldrig varit på en kryssning med dom. Så det ska bli skoj!

När vi ändå var uppe i stan så var vi till Lyviksberget och handlade med oss lite fikabröd.
Tidigare idag tänkte vi handla avslutningsfika på "Mitt i Smeten", men
där hade dom sålt slut på allt.




Kommentarer
Postat av: Karina

Trevligt med en kryssning! Skönt att komma bort ett slag. Det är ju jättefint när man kan sitta ute på däck i solen och sedan i kvällssolen.



Det positiva är ju då också att det inte finns så mycket mygg och knott där! :-)

2010-06-11 @ 20:52:10
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Ja, vi får hoppas att vädret är med oss... så man kan njuta av kvällsolen... utan mygg och knott :-)



Kram!

2010-06-11 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0