Hur kunde vi båda glömma det?????.............

I morse kom jag i alla fall iväg till jobbet.
Förmiddagen gick åt att jobba. Sen efter lunch kroknade jag.
Jag tappade insperationen, lusten och orken för att jobba.
Så jag tog det lite lugnt på eftermiddagen och lämnade jobben
tills i morgon. Skönt att man ibland kan göra så.... med vissa jobb.

Här vid kvällningen var jag, Johanna och Mattias ut en sväng.
Först var vi till Ica och lämnade returpaket och sen hämtade vi även
ut ett paket. Sen åkte vi mot Ludvika och Hillängskiosken.
Vi skulle dit och äta kul- och mjukglass.

När vi ätit färdigt åkte vi hem igen.
Vi var väl hemma vid kl. 20.45.... och då konstaterade Johanna att
hon och jag hade missat kvällens avsnitt av Betty.... hur nu vi
kunde glömma av det??????
Va sjutton, det är ju tisdag och då är det ju min tv-kväll.... så länge
någon av serierna går. Desperata H tog ju slut förra gången, men inte Betty ju.....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0