Lugna söndagen......

Efter att Mattias kom hem från fotbollsmatchen, så har vi
varit mest hemma.

Jag och Johanna såg en repris av Ugly Betty, den vi missade
i tisdagskväll.

Vi har tvättat några maskiner med tvätt.... men det är nog det
närmaste vi kommer i hushållssysslor idag.... även om tanken
var att göra lite mer, eftersom vädret inte har varit det bästa.

Mattias har haft kompisar här nästan hela dagen.
Lite drygt med deras oljud......

Teresa var också förbi här en snabbis. Hon hade tänkt fråga
Hasse om lite bärhjälp (tvättmaskin)... men det blev inget av det... eftersom
Hasse är på jobbet.

Snart är det läggdags för mig, så att jag orkar upp i morgon bitti.
Kidsen som har sommarlov, lägger sig nog inte än på några timmar.....







Kommentarer
Postat av: Anonym

Snabbisar hit o dit..tjola o tjola !!

Alltid lika trevligt..



Tvättmaskin är på plats - far min fick mycket uppskattad hjälp. Snabbt och smidigt gick det. I morgon kan jag börja tvätta. ;o)



Vi hörs under veckan!

kramelikram <3

2010-06-13 @ 22:19:42
Postat av: Jaana

T: Siddu, allt ordnar sig... till slut.



Kram på dig med :-)

2010-06-13 @ 23:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0