Pastasallad........

Idag var jag på jobbet i ca två timmar.
Jag hann precis göra det som var ett måste, innan jag och
Johanna skulle på ett möte.
Så när jag skulle iväg på mötet, tog jag ledigt resten av dagen.

När jag och Johanna hade mötat färdig, åkte vi till Willys och handlade.
Vi handlade bland annat ingredienser till en pastasallad.
Det är ju så gott, så här på sommaren när det är varmt ute.
Så det ska jag/vi göra i ordning till kvällsmat.
Åh, det ska bli smaskens!!!!

Sen har jag bara varit hemma.
För igår när jag tog en tablett mot vätskan i min kropp, uteblev
effekten. Jag blev inte av med en enda droppe....
Så nu när jag kom hem tog jag två tabletter mot ödem.
Nu är det bara att vänta och se vad effekten blir av det.
Jag hoppas, hoppas, hoppas att det blir en BRA effekt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0