Peace and Love........



Jaha, nu får kycklingmamman i mig jobbigt i några dagar framöver.
Johanna åkte idag till Borlänge och till Peace and Love festivalen.
Hon och en kompis ska campa där resten av veckan.

Jag är väl inte så värst förtjust i att hon ska campa, men, men....
Jag försökte att dom skulle campa på den lugna campingen, men siddu det
vägrade dom.... den stora vanliga campingen var ju bäst.... säger dom
utan att egentligen veta..... hmmm... det kommer väl att visa sig
i slutändan, hur bra den var.....

Även om det blir svalare i natt, så kommer jag nog inte att kunna slappna av
och sova gott..... ja, det kommer jag nog inte att göra någon av nätterna som
min lilla "kyckling" är ute i "den stora vida världen"......

Men innan jag går och lägger mig, för att försöka sova, så ska jag ringa och
kolla av läget med Johanna.... om hon nu hör telefonen.....

Vill bara poängtera att jag inte är orolig av mig för att jag inte litar på
Johanna och för att jag tror att hon inte kan uppföra sig osv.
Nä, det är inga problem!!!
Hittills har jag aldrig haft en anledning till att inte lita på henne.
Nä, det är "alla andra" som jag inte litar på.... så att säga.
Det finns ju så många "idioter" där ute......
Utan att gå in närmare på det, så hoppas jag att ni som läser detta förstår
hur jag menar och tänker........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0