Trasig grill.......

Slutade lite tidigare från jobbet idag med.... av samma
orsak som igår.

Idag hade jag även en telefontid med en läkare... som ju så klart
var en helt okänd läkare för mig.... och som inte gav mig så mycket.
För att göra historien kort, så kom "vi" fram till att jag skulle äta
de vätskedrivande medicinerna på dagen istället för på morgonen.
Om det fortfarande inte gav någon resultat, så skulle jag kontakta
vårdcentralen nästa vecka och beställa en läkartid.......

Somnade sittandes på soffan, idag igen......

Klockan 17.30 var jag iväg och skämde bort mig själv, med
en skön fotvård.

Medans jag var på fotvård skulle Hasse grilla.
Men när jag kom hem hade han nyss börjat... med att tända på grillen.
Vi har ju en gasolgrill, men den var tydligen trasig.
Så Hasse var iväg till Nisses och köpte sig en vanlig kolgrill som han
kunde grilla köttet på.
Medans Hasse grillade gjorde jag iordning en sallad och lite kall sås, av gräddfil.
Sen hade vi även kroketter och beasås. Mmmm... gott med grillat!

Vid åtta-tiden, nu ikväll, bänkade jag och Johanna oss framför tv:n och
kollade på "våran" serie.... Ugly Betty.




Kommentarer
Postat av: Karina

Tur i oturen att grillen pajade medan affärerna var öppna! Annars brukar ju saker ha en tendens att haverera på en söndagseftermiddag eller en kväll efter stängningsdags...



Du vet, lagen om alltings jävlighet... :-(

2010-06-22 @ 22:38:57
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Ja, konstigt nog skedde det på en vardag och medans affärer var öppna!!! Oddsen för det är ju väldig, väldigt låga ju... hahhhaaa.



Kram!

2010-06-22 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0