Trött och svullen......

Snart är denna torsdagen slut.... och helgen närmar sig.

På jobbet hade jag fullt upp och mer där till, om jag
bara hade orkat och velat.
Eftermiddagen var olidlig... det var så varmt och kvavt
inne i kontoret.... ja, nästan överallt på jobbet.

Efter jobbet kom Teresa förbi en liten sväng. Hon ville ha med
sig sällskap till hamnen och äta en glass.
Men jag var så trött och fötterna och händerna är fulla med vätska...
så det gör så ont i dom och det känns som om det kokar i dom.
Så jag tackade nej.
Det där jävla tabletterna jag fick mot ödem, dom hjälper ju inte.
Varför vet jag inte? Ska ringa till läkaren någon dag, när jag kommer
ihåg det och tala om situationen. Få se om han har något annat
att komma med?????


Strax efter det att Teresa åkte, så somnade jag sittandes på soffan
och sov ett tag. Och snart är det dags att sova igen......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0