Tatueringar över hela ryggen.......

Nu kommer ett nytt tema.... tatueringar.

Ni ska få se bilder på olika sorters tatueringar på olika ställen
på kroppen....  och jag har även delat in detta tema i olika "teman".

Idag börjar jag med att visa tatueringar på ryggen.
I mitt tycke och smak är dessa inte fina.... antingen är motivet fult,
konstig, hemskt eller för stort... eller för mycket...eller för plåttrigt...
ja, något fel är det helt enkelt på tatueringarna.... enligt mig.

Som vanligt är smaken som baken: Delad!

Jag kommer att kommentera bilderna, så jag kommer att räkna från
vänster till höger och uppifrån och ner.......




1. Ful bild och står för något dåligt.  2. Konstigt och fult motiv.  3. Fula vingar... högst
upp ser det mer ut som något annat.....  4. För mycket och plåttrigt.




1. Fult motiv och lite "äckligt".  2. Fult motiv och fult med en röd stor tatuering.  3. Konstig.
4. Fult och hemskt motiv.




1. Att skriva namnet Brenda över hela ryggen säger väl allt.  2. Fult motiv.
3. Fult, för stort och för färgglatt.  4. Fult motiv och för stort.




1. Fult när det är fjärilar över hela ryggen...för mycket.  2. Fult motiv.
3. Konstigt motiv med trädet där uppe.  4. Fult och konstigt motiv.




1. Fult och konstigt motiv.  2. Fult, löjligt, stort, plåttrigt och för färgglatt.
3. Fult med så mycket text.  4. För mycket, plåttrigt och killen ser ju ut som en blandning av
en kvinna och man.....




1. För stort och fult med reklam.  2. För svarta vingar.  3. Ful tribal tatuering och passar
inte alls att vara så stor.  4. Fult motiv när det är så stort och bak på ryggen.




1. För mycket text.  2. Fult, konstigt och stort. 3. Fult och konstigt motiv.  4. Konstigt.
5. Fult och plåttrigt.




1. Fult motiv och ej snyggt över hela ryggen.  2. Inget motiv som lockar mig...för stort och "löjligt".
3. Inget motiv som lockar mig... spelfigurer?...nä.  4. För stort och plåttrigt och rörigt.
Trackback
RSS 2.0