Anna Bergendahl till Oslo......



Jahapp... blev det Anna Bergendahl och hennes låt "This is my life" som får
representera Sverige i Eurovision Song Contest i Oslo.

Ja, det är ju ingen dålig låt....

Men jag har ju inte blivit ledsen om dessa pojkar hade tagit hem segern.....



Salem Al Fakir med låten "Keep on walking"



Ola Svensson med låten "Unstoppable".



Eric Saade med låten "Manboy".


Jag är mer för svängiga låtar, än ballader.
Ballader är också bra, men då ska jag vara på det humöret.
Svängiga dansanta låtar går alltid hem hos mig.

Ja, nu är det bara att vänta i ett år, innan man får se nästa
Melodifestival och gnälla om dessa låtar.....

Men vi har ju självaste grand finale kvar... i Oslo.
Ska bli spännande och se vad de andra länderna har för låtar....
det blir säkert en hel del dåliga och en en del bra.

Det återstår att se... den 29 maj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0