Funderingar på......

Förmiddagen började lugnt.
Vid 11-tiden skjutsade jag Hasse till jobbet. Han ska
jobba till tio ikväll.

Vid lunch-tiden kom Teresa.
Hon ville ha kaffe och sen var hon pratsjuk.
Så vi satt i ca 2 timmar vid köksbordet och drack kaffe
och pratade och pratade.

Jag hade väl tänkt fixa lite här hemma idag, men jag blev ju
så jävla sur igår, så någon lust eller insperation har jag INTE.
Men något blir det väl... kanske.

Funderar även på att ta mig en vända till mina föräldrar....
så få se om det bara blir till en fundering eller om jag
gör slag på saken????

Mattias har planer på att gå på bio idag.... någon film som
heter något med åskviggen.

Nu ska jag i alla fall surfa runt lite....

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Teresa

TVÅ timmar!!! nähä-- det var ju bara en liiten stund ... hahahhhah



GUD va jag är glad att jag har dej !!!

kramkram

2010-03-28 @ 20:54:29
Postat av: Jaana

Teresa: Tack detsamma!

Kram!

2010-03-28 @ 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0