Glad överraskning.......

På jobbet hade jag fullt upp.
Vid lunchtiden var jag iväg till Smb och till Jens ( läkare ).
Där fick jag stick av lååånga akupunkturnålar.... in i axlarna.
Det var inte skönt... och nu är jag jätteöm och stel i axlar och nacke.
Men meningen är ju att jag ev. ska bli bättre.....

Efter läkarbesöket åkte jag till jobbet igen.
Jag fick mig en glad överraskning på eftermiddagen.
Marjo och Nelly var förbi som hastigaste.
Dom hade varit med mormor på shoppingvända i stan.
Åhh, vad roligt det var att träffas!!!!!!!
Vi har planer på att träffas mer imorgon... och det ser jag fram emot.

Efter jobbet var jag och Johanna hem till busungarna.
Men idag var dom ingen busiga... dom var sjuka.
Hostiga, snoriga och Nellie hade huvudvärk och feber.
Lina bjöd på fika, så vi blev kvar där ett bra tag.

Idag har jag sett ett till "vårtecken".
Mattias och hans kompis Markus åkte skateboard för första gången i år, ute
på vägen här vi oss......

Idag blir det ingen desperata hemmafruar.... :(
Dåligt!!!!




Kommentarer
Postat av: Johannaaa

Jaa du, idag var ungarna mer tama än vilda, ovanligt!

2010-03-30 @ 19:31:09
Postat av: Jaana

:)

2010-03-30 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0