Halt och moddigt.....

Imorse när jag skulle till jobbet krånglade det lite för mig.
Jag skulle backa ut från våran gård... det gick inte.
Däcken bara slirade... det var så halt... och sen har vi som
en grop där bilen står... så det blev som en liiiten uppförsbacken med.
Jag fick trixa lite, men sen kom jag iväg.
Ja, dom kom nästa problem.
Vägen utanför våran gård var så jävla moddig och med 2 dm
djupa däckspår.... så jag höll på att fastna där... men även
det löste sig.

Idag var jag till Nisses och kollade. Skulle ju ändå hämta Johanna.
Åh, vad mycket fint det finns!!!
Det fanns en heeel del grejer som jag skulle kunna tänka mig
att ha... bara det fanns plats för dom här hemma.....

Fredagkväll = Bergakul för Mattias.
Men kors i taket! Ikväll är han inte på sitt kära Bergakul.
Nä, ikväll är han hos kompisen Erik... han skulle ha
en grabbkväll... så dom är några stycken grabbar där.
Dom ska även sova över där.
Så det finns faktiskt något som kan få Mattis att hoppa över
en kväll på Bergakul..... hahhahaa.

Ikväll börjar "Så ska det låta". Det brukar jag titta på, så det
ska jag även göra ikväll....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0