Köttfärsgratäng.......

Idag på jobbet var vi många som var trötta...
En blev så trött efter lunchen, så att den höll på att somna.
Då gick den och tog sig en dusch, för att piggna till.....hahhaaa.
Så jag låg i lä där... när det gällde att vara tröttast.

När jag kom hem från jobbet, började med kvällsmaten.
Idag blev det köttfärsgratäng.... jag gjorde 2 olika varianter.
I den ena la jag även till grovt rårivna morötter..... det var gott!
Det har gärna kunnat varit lite mer av morötterna.
Det får det bli nästa gång.

När jag ätit, så var det bara att ta sig till akvarellkursen.
Idag var första gången som jag inte hade någon riktig insperation...
till att måla något..... jag tror att det är för jag är så trött..... och slut/matt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0