Lång dag.....

Idag har jag haft fullt upp... hela dagen.

Åkte till jobbet strax efter 06.30... och kom hem igen kl. 20.30.

Imorse trodde jag att min arbetsdag skulle bli lugnare mot vad den var igår.
Men efter arbetsdagen visste jag att så blev det inte.
Idag var det mycket strul, mycket jobb, mycket spring inne i kontoret och
mycket önskemål om ens hjälp.... pust.

Mattias och Hasse tog bussen upp till badhuset idag, så när jag slutade
jobbet åkte dom med mig hem.

Jag hann bara in och vända ( gå på toa ) när jag kom hem från jobbet, sen
var det bara att ta sig till nästa ställe.... fotvården.

Strax innan jag blev klar vid fotvården kom Johanna dit.... för sen skulle
vi till ett nytt ställe.... frisören.
Och där var vi fram till strax före 20.30.

Åh, det kändes så skönt att komma hem.... efter en låååång dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0