Många planer för idag.....

Åh, vad skönt med en solig dag när man är ledig.

Idag skulle jag kunna tänka mig att åka ut med skotrarna, men
samtidigt så har jag annat planerat.... så där lite löst... men ändå
något som måste göras..... nu i helgen.
Hmmm.... magkänslan säger mig att det inte blir någon
skotertur idag......

En av planerna för idag är att handla... tråkigt.
Men i veckan var jag för första gången på Coop i Lyviksberget....
och då tänkte jag att hit ska vi åka i helgen och handla.
Men jag har inte pratat med Hasse än.... han kanske tycker
att det räcker att handla på Kosum här hemma???
Han är än mindre road av att "storhandla" i matvarubutiker,
än vad jag är. Men han är bra bärhjälp, så därför får
han gärna följa med......

Johanna ska ev. till Ludvika idag, så då skulle det ju passa
bra att åka till Coop och samtidigt ta med henne upp till stan....
och lämpa av henne där.

Ja, sen är det en hel del andra planer och "måsten" som
tävlar om min uppmärksamhet och vill bli utförda först.
Hmmm... vi får väl se under dagens lopp vem/vad som vinner....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0