Mattias Andréasson vann "Let´s Dance".......



Jag glömde av tiden och missade "Så ska det låta".
Men där emot så kollade jag på halva finalen av "Let´s Dance".
Jag har visserligen inte följt programmet.... så jag är inte så
värst insatt i om det var de "rätta" paren som gick vidare till finalen...
men det tror jag ( efter att ha sett kvällens programl ).

Mattias Andréasson vann över Glaudia Galli.

Jag tycker att båda två var jätteduktiga på att dansa.

Men Mattias och Cissi hade den bästa showdansen... enligt mig.
Och sen höll jag nog liiiite mer på Mattias.... så det var ju bra att han vann.

Men Glaudia skulle också ha varit en värdig vinnare... helt klart!

Men, men.... båda kan ju inte vinna......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0