Mera kommentarer...... tack.....





Det är väldigt glest med kommentarer här i bloggen.....

Ja, jag vet att jag har påpekat det förut.... och ja, jag vet att det är inte
ett måste... och inte tänker jag tvinga någon.... men det skulle faktiskt
vara liiiite rolig om man fick någon kommentar... någon gång... då och då.

Kommentaren behöver ej vara lång... men det får den också vara.
Man kan ju kommentera inlägget... det det handlar om... eller så kan man
ju kommentera om man tycker inlägget är dåligt eller bra.... vad man gillar
om alla dessa bilder jag har i bloggen.... eller bara skriva en liten hälsning.




Kommentarer
Postat av: Jogga

Visst är det frivilligt att kommentera men kan hålla med dig lite. Har man fem besök från fem IP- nummer så vet man ju att det är de som alltid läser ens blogg som varit in men får man 50 besök från 15 IP - nummer så är det iaf roligt att veta vem som kikat runt. Fast det är väl så att vissa bara vill vara nyfikna och helst inte vill visa att dom är det. Å andra sidan är det ju helt frivilligt att blogga, läsa bloggar och kommentera bloggar så summa summarium är att folk hellre läser än kommenterar.

2010-03-27 @ 11:18:27
Postat av: Jaana

Jörgen.... jag håller med dig i din kommentar.



Och ett + till dig för att du kommenterade ;)



Kram Jaana



2010-03-27 @ 18:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0