Något ovanligt.....

Ikväll får jag och Hasse vara med om något
väldigt OVANLIGT.

Vi är barnlediga!
Inte för att jag kan göra något annat än vara hemma
och nära en toa, men ändå.... det kan ju vara skönt
för det.... ibland i alla fall.

Johanna är i Ludvika, hos sin pappa. Syrran Fia skulle
också komma dit.

Mattias ska sova över hos kompisen Mikael, efter att
dom har varit på Bergakul.
Markus ska också sova över där + att grabbarna
ska ha en LAN-kväll... så Mattias ska ha
med sig sin dator dit. Så senare ikväll ska Hasse
åka med den hem till Mikael.
Men vi sa till Mattias att det blir inga fler LAN-träffar
för honom, förrens han är så stor att han klarar
av att själv kånka på all datautrustning.......

Jag misstänker att det blir film-kväll för mig och Hasse.
Han har lånat, sen förut den senaste Beck-filmen, så jag kan
tänka mig att han vill se den ikväll.... när det är lugn och ro
omkring oss.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0