Ny dator......

Vi var iväg till Lyviksberget och shoppade.

Först var vi in på Elgiganten och skulle kolla på datorer.
Ifall vi hittade något som vi gillade, så skulle vi köpa den
till Mattias... så att han har en BRA dator när han spelar
alla dessa spel.
Det var inga problem att hitta en bra dator.... men den
skulle även passa våran plånbok.
Men vi köpte en stationär dator med en stor bildskärm till.
Så nu har ungen den bästa datorn här hemma.... ja, och
Johanna har ju också en bra dator.... bärbar.

Efter Elgiganten gick vi in på Coop och fikade.
Sen fortsatte vi in i affären och handlade mat.

När vi kom hem var klockan redan närmare 17.00.

Meningen var att jag skulle  hem till Teresa, men jag tar
det imorgon istället, när jag har mer tid.

Jag och Johanna var en snabbis hem till brorsan och dom.
Vi hade köpt lite lördagsgodis åt kidsen.

För ett tag sen kopplade vi ihop Mattias dator och installerade den.
Wow, vilken stor bild han har! Och vad snabb den är!
Och vilket ljud den har!
Jag vill också ha en sån bra dator!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jogga

Tycker oxå du ska köpa dig en riktig dator eller byt med Mattias kanske.

2010-03-06 @ 22:51:24
Postat av: Jaana

Mmm... jag vet att du tycker det.

Åh, tror du att Mattias skulle byta den nya datorn till våran? Ha, skulle inte kunna tro det.....

2010-03-07 @ 00:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0