Ny kategori på bloggen.....

Idag har jag lagt till en ny kategori, här på bloggen.
Hjälte eller pucko?

Idén fick jag ifrån Jörgens blogg.... så man kan säga att jag
har "snott" hans idé.... för han har nyss lagt till en ny kategori
som heter "Dagens hjälte".... där han mest kommer att
hylla någon inom sporten.....

Men min heter "Hjälte eller pucko?".
Jag kommer att skriva om någon som jag tycker är en "hjälte"
eller åt det hållet. Sen kommer jag även att skriva om någon som
är ett "pucko" eller värre.

Det kan bli vem som helst som jag kommer att berömma eller kritisera.
Känd, okänd, man, kvinna, barn, svensk, utländsk, kändis ... osv.
Men troligen blir det någon som jag har läst om i någon av våra
kvällstidningar eller lokaltidningar eller sett på tv:n.
Det visar sig.

Efter detta inlägg kommer min första "hjälte" och "pucko"... som jag
har läst om i en tidning.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0