Snopet.....

Min önskan om en lugnare arbetsdag idag gick inte i uppfyllelse.
Min dag var ungefär som igår....

Jag skulle på akvarell idag..... jag åkte dit.... när jag kom dit
så såg jag att det var ingen som hade kommit än ( det var mörkt i
fönsterna ).... hmmmm... konstigt tyckte jag.... våran lärare brukar
ju alltid vara där i god tid och så även vissa av kursdeltagarna.
Hmmmm... vad konstigt, tyckte jag.
Men jag tänkte att dom kommer nog när som helst.... att även dom
kan ju faktiskt komma i sista stund.
Medans jag väntade började det komma fram ett diffust minne om att
det hade pratades, förra gången, om denna torsdag som inföll under sportlovsveckan....
men eftersom det för min egen del inte spelade någon roll om
vi körde på som vanligt eller om vi skulle "vara lediga", så
lyssnade jag inte så noga på vad det sas.
Men jag upptäckte ju snart, när klockan nästan var 18.30, att det
hade blivit bestämt att vi inte skulle ha någon kurs idag.
Så det var bara att åka hem igen...... lite snopen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0