Söta brorsbarnen.....

Förutom att jag har jobbat idag, så var jag och Johanna
förbi hos brorsan och dom.
Det var full fart på kidsen.
Jag blev genast indragen i en lek, av Nellie.... om jag så
ville det eller inte... hahhahha.
Ja, hon är otrolig!!!
Idag var hon först en hund.... sen skulle hon få en med
i en lek där hon var en sjöjungfru.... och sist så skulle hon
leka kalas.. där hon först skulle smycka ut oss med sina smycken...hahhaha.

Ja, dom är då för härliga... de små söta brorsbarnen!!!!

Sen på kvällen hade jag ju min akvarellmålning.
Det är ALLTID lika roligt och trevligt att vara där.
Synd bara att de 2 timmarna flyger iväg på ett nafs.... det känns då
verkligen inte som om man har varit där i 2 timmar.
Det tycker vi alla som är på kursen.

Nä, nu får denna dag sluta här.
Klockan har blivit för mycket... måste gå och sussa.... så det blir
någon timmes sömn... förhoppningsvis.

Natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0