Söta och roliga Nellie.....

Nu är vi alla hemma igen, men vi ska snart åka till mina
föräldrar och äta och fira deras födelsedagar.

Tidigare idag var ju jag iväg till stan och handlade lite.
Jag hade med mig Nellie.
Det var trevligt. Jag fick skratta mycket åt hennes kommentarer.

I affären var hon jätteduktig, men ack så tjolig... hon skulle
kommentera allt vi såg... hade olika funderingar... olika
förklaringar till sakerna... och ALLT som fanns där behövde man ju...
och har hon fått som hon tänkte, så har vi handlat upp
hela Dollar Store. Det gick bättre när vi var till Willys.
Där fanns det väl inte så mycket intressant.... som på Dollars...hahhaha.

Fick även en "kom-i-håg" upplevelse.... att det tar dubbelt så lång
tid att handla när man har med sig små barn.
Så det var tur att man inte hade bråttom idag.

Nellie var som sagt jätteduktig hela tiden, så jag lovade att hon
skulle få följa med mig fler gånger när jag skulle iväg och shoppa.

Hon var så rolig... hon sa aldrig att hon ville att jag skulle köpa något
till henne... utan hon sa på ett fint sätt att just en sån grej hade hon
inte hemma..... eller att hon skulle kunna tänka sig att ha en just
sån sak... hahahhaa.

Så det blev lite köpt åt henne och Molly.

Johanna och Sofia blev med oss hem till Smb igen.
Det var första gången som Sofia och Nellie träffades.... men Nellie
var inte ett dugg blyg..... hon tjolade heeeela tiden med oss alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0