Tempurmadrasser......

Imorse när väckarklockan ringde, kände jag på en
gång att det kunde bli lite "problem" att ta sig till jobbet.

Jag vaknade med en huvudvärk och en rätt så sömnlös natt
bakom mig.... igen... inget ovanligt.

Gick upp ändå och tänkte att jag skulle försöka jobba ändå.
Men den tanken fick jag lägga upp på hyllan på en gång.
Jag kände mig som om jag hade blivit överkörd av en ångvält.

Sms:ade Katja och sa hur läget var.
Ska höra med chefen om jag kan ta ut en semesterdag för idag.
För planerna är att jag ska till jobbet imorgon... om allt vill sig väl.

Jag börjar starkt på att fundera om jag ska köpa en ny säng.

Katja har rekommenderat mig flera gånger att köpa en Tempursäng.
Hon har en sån... och hennes sömn är mycket bättre och hon har
inga problem med värk... som hon hade förut.

Jag har varit in på Tempurs hemsida och kollat lite.
Beställde även broschyrer, som jag fick i fredags.
Jag har bara skummat igenom några av dom... ska läsa lite bättre någon
annan gång. Men jag hann se att det är dyrt.
Madrasserna till en dubbelsäng och utan gavel, kostar allt från
25 000 - 55 000 kronor.... beroendes på vad man vill ha.

Visserligen så tillbringar man många timmar av sitt liv i sängen, men
det är ändå saftigt att bara köpa en så där... när man inte är
välsignad med ett fett bankkonto.

Men, men..

Jag får ta en diskussion med min käraste och se vad vi
kommer fram till......


Annars idag, så är det ju vävning på kvällen... jag ska gå dit
en stund i alla fall... och ta det lugnt med vävbommen.

Marjo ( Katjas syrra ) och hennes 2 yngsta barn kommer
idag till Smb!!! Åh, vad kul.... jag har inte träffat dom på 5 år!!!
Så det kommer att bli ett kärt återseende.... vilken dag det nu blir.
Ska ringa henne och höra när hon kan tänkas ha tid med mig/oss.

Mattias är tillbaka i skolan, efter att ha varit sjuk hela förra veckan.

Johanna har också tillfrisknat.




Kommentarer
Postat av: Johannaaa

Ooh köp en sån där med inbyggd massage och sån man kan höja och sänka :D

2010-03-29 @ 14:14:24
Postat av: Jaana

Johanna: En sån skulle vara skön...

2010-03-29 @ 15:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0