Tömma bildmappen......

Jag håller på att krypa ur skinnet.... känns det som.

Så här på eftermiddagen orkade jag inte vila min axel/arm mer.
Jag var helt enkelt TVUNGEN att hitta på något att göra, så att
tiden skulle gå fortare.
Så jag har faktiskt städat lite, men bara lite... för är ju trots allt
rädd för mer smärta i axeln.

Morsan var förbi här på eftermiddagen.
Alltid lika trevligt!

Och nu satt jag mig här ett tag, för att fördriva tiden.

När jag brukar vara ute och surfa runt på olika sidor, så brukar jag
hitta en hel del bilder som jag sparar och tänker att jag ska
sätta ut dom här på bloggen.

Nu har jag kommit till det stadiet att jag har för mycket bilder, så då tänkte
jag att jag ska fördriva tiden lite med att tömma min bildmapp.

Så nu kommer det att komma många inlägg med MYCKET bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0