Istället för lördagsgodis, bjuder jag er på "ögongodis".......

Ibland kan man behöva lite "ögongodis".....

Sen är det ju olika vad man tycker är "ögongodis"....
smaken är ju som baken.

Ja, jag vet att det är mycket naket redan på internet.
Men jag "måste" ju hänga med lite... så därför väljer
jag att visa lite halvnakna karlar... för att smörja ögonen lite... hihihhii.

Jag har fått letat länge efter dessa bilder, för jag gillar inte sånna
där "sliskiga" bilder på karlar...som det finns MASSOR av.
Jag gillar inte när dom visar allt för mycket.... eller när dom försöker
ha en sexig sängkammarbild..... eller om dom har för allt för stora
muskler... eller om dom är allt för inoljade..... osv...osv.

Sen är det inte sagt att jag tycker att ALLA dessa karlar, som
jag lägger ut i detta inlägg, är i min smak...
Jag har försökt ta lite olika... kända, okända..... unga, gamla...
utländska, svenka.... osv.
Hoppas att någon av alla dessa män faller er i tycket... ni som
läser detta inlägg.

Titta, men inte röra... det får man ju göra... hihihiiihhiiiii.....



























































Trackback
RSS 2.0