Puckot Göran Lindberg.......



Idag nämner jag den förra polischefen Göran Lindberg till ett "Pucko".

Han är misstänkt till flera brott.... bla våldtäkt i flera fall, förberedelse till
grov våldtäkt på barn, sexuellt tvång, koppleri, sexköp......
Han sitter häktad sen den 29 januari i år.

Lindberg själv förnekar till alla brottsmisstankar.

Göran Lindberg var – före sitt gripande – en drivande kraft för att
uppmärksamma problematik kring könsdiskriminering, sexuella trakasserier
och våld mot kvinnor, särskilt bland poliser.
Han fick smeknamnet ”Kapten Klänning” för sitt jämställdhetsarbete.

Vilket jävla pucko!

Trodde han att hans roll som polis och engagemanget inom jämnställdheten
skulle "skydda" honom????
Att han aldrig skulle kunna bli misstänkt för något brott... för att han
var ju en f.d polischef... ingen tror väl att en f.d polis gör
något så hemskt... som han nu är misstänkt för.

Okej, jag vet... man är oskyldig tills man är dömd som skyldig.
Men, men... Görans odds för att anses som oskyldig är dåliga.... vad jag
har förstått.... ähum... är inte så där jätte insatt i detta... har väl skumläst
lite om honom.... och det räcker.

Varför jag väljer Göran till ett pucko, är för att idag stog det i Aftonbladet att
han gillade att gå på en porrklubb och se på gruppsex.

Så då kom jag att tänka på allt annat han "gillar", som inte är okej.... och sen
tycker jag att det är så hemskt att han är en f.d polischef.... och är en
våldtäksman ( misstänkt ).... jag menar, en polis ska man ju kunna
lita på.... även som privat. Dom borde ju ha ungefär samma
värderingar som privatperson som dom har som poliser....  är det inte därför
vissa människor väljer att bli polis till yrket, för att dom står för våra lagar och förordningar
och vill jobba med att alla andra medmänniskor följer dom.....eller ????........

I och för sig så spelar det ingen roll vad man har för yrke, ALLA våldtäksmän
är puckon!!!!

Och idag lyfter jag fram en av dom, förre polischefen Göran Lindberg.... som
är misstänkt för att vara en våldtäksman ( bäst jag skriver så, så jag inte
dömer honom i förtid... så här offentligt i alla fall..... )


Trackback
RSS 2.0