Kännt mig som en zombie......

Idag har det varit tufft.... jag har varit som en zombie....
trött, trög, matt och jävligt trött.

Natten som var, sov jag nog sammanlagt ca 2 timmar.

Mattias som fortfarande är sjuk, sov brevid mig inatt.
Han var sååååå kokhet, så det kändes som om man brände sig
när man rörde honom.... sen var det ju så jävulens varmt, när
han låg brevid en.... och trångt var det med.... jag hade en sån
lite bit av min madrass att ligga på, så jag fick inte plats att ligga på något
annat vis än på sidan.
Så allt detta bidrog till att jag inte sov så mycket.

Nu kanske någon undrar varför jag inte gick och la mig någon
annanstans? Jo, jag har ju en "snarkapparat" som jag ska använda
när jag sover... och den har jag ingen lust att koppla i och ur... och sen
måste det finnas tillgängliga eluttag, om man byter sovställe.... och sova utan mask är det
samma som om jag inte sov alls.... för då blir sömnen dålig pga andningsuppehållen.

Hur som haver, när väckarklockan ringde imorse kände jag att jag inte
skulle orka åka till jobbet. Så jag hade tre alternativ. Antingen åkte jag till jobbet
ändå och somnade där stup i kvarten.... eller stanna hemma hela dagen....
eller sova i någon timme till och sen åka till jobbet.

Det blev det sista alternativet. Jag la mig och sov i ca 2,5 timme till....

När jag sen vaknade igen, så kände jag mig liiiiite piggare, men absolut
ingen pigg. Men det var bara att gå in i duschen och sen börja
fixa iordning sig själv, så att man kunde åka till jobbet.

På jobbet gick det rätt så bra, även om jag var jättetrött och gäspade
nästan hela tiden....

Efter jobbet hämtade jag Johanna från ett möte i Ludvika.
Sen var vi till Synsam, för Johanna skulle göra den årliga synundersökningen,
när man använder linser.

Sen var vi in på Ica Matmäster och handlade lite.
Johanna var sugen på kyckling till kvällsmat, så då blev det en färdig
grillad kyckling och potatissallad till det.
Mattias fick mat från Brandten ( är allergisk mot kyckling )... för han ringde
mig tidigare till jobbet och önskade sig Brandten eller pizza.

Vävningen idag hoppar jag över... för jag är helt enkelt för trött.... och sen
har jag huvudvärk... som säkert kommer bla från att jag är så himla trött.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0